úterý 3. dubna 2018

Poprvé jsem otevřela – Sůl do rány

Krásný pozdní večer vám všem :)

Chcete vědět, jaká kniha mi již několik dnů dělá společnost? Potom čtěte dál a dozvíte se víc.

U nakladatelství Moba jsem si po dlouhé době vybrala recenzní výtisk. Becky Masterman mě jako autorka baví. Tedy její první knihu ze série s Brigid Quinn s názvem Běsni a zuř jsem hodnotila jako průměr. Ovšem další kniha Boj se tmy mě bavila hodně. Becky píše sice poklidnějším stylem, ale čte se dobře. A po té druhé knize jsem věděla, že rozhodně půjdu do další. Takže když vyšla Sůl do rány, řekla jsem si, že zkusím recenzáček a pokud nevyjde, knihu si koupím. 


Sůl do rány – Becky Masterman
Brigid Quinnová, bývalá agentka FBI, se šťastně usadila s manželem v Tucsonu a svou rodinu na Floridě moc nenavštěvuje. Jenže její někdejší parťačka, Laura Colemanová – žena, které zachránila život a která zase zachránila život jí –, nyní na Floridě žije. A jakmile Laura zavolá kvůli případu, jenž se nevyvíjí dobře, Brigid neváhá nastoupit do letadla.
Laura přerušila službu u FBI a dobrovolně pracuje pro právnickou skupinu, která se snaží dokázat nevinu člověka, jehož čeká trest smrti za vyvraždění rodiny. Je pevně přesvědčená, že odsouzený vraždu nespáchal, zatímco Brigid si tak jistá není – ovšem datum popravy se neúprosně blíží, takže musejí najít důkazy o jeho nevině dřív, než bude pozdě…



Jsem lehce za polovinou a můžu říct, že Becky rozhodně nezklame. Příběh mě baví, je napínavý, opět psaný poklidnějším tempem. Těším se na další stránky.

Kniha vyšla u nakladatelství Moba, jak jsem již výše zmínila, a to letos, a má 392 stran. Obálka samozřejmě ladí s předchozími díly série. 




Co ještě nakonec zmíním a co mě štve, je překlad. Občas mám pocit, že věty tak trochu postrádají smysl, jsou kostrbaté, a v textu jsou chyby. To mě vážně štve. Měla jsem teď dost dlouho štěstí na knihy bez chyb a tak jsem mírně rozladěná. 


A co vy, znáte autorku? Patří mezi vaše oblíbené nebo vás její styl neoslovil?

Vaše Šárka ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář ♥