pátek 19. ledna 2018

Knižní výzva 2018


Krásný den všem knihomolům :)

Mám tady editaci... Jak vidíte, výzvu jsem nesplnila, ale chybělo mi do konce pouze šest knih. Je fakt, že jsem loni v některých měsících četla hodně málo, tak uvidím, jak se mi podaří tu padesátku dotáhnout letos.

Mějte se krásně
Šárka ♥ 

Tak jsem si říkala, že se letos knižní výzvy už nezúčastním, ale nakonec mi to nedá a jdu do toho. V roce 2016 jsem svou knižní výzvu luxusně přesáhla, loni naopak jsem na dané číslo nedosáhla. Počet knih jsem tedy snížila a letos jsem si tak stanovila 50 knih. A opět jde o výzvu, kterou naleznete na blogu Svět nadpřirozena.

A jak vy, milí knižní nadšenci, jdete do knižní výzvy také? Kolik knih hodláte letos pokořit? Určitě mi dejte vědět, jsem zvědavá :)

Vaše Šárka ♥

Knižní výzva 2018
50 knih

1. Causa Mortis
2. Byly tady, a už nejsou
3. Jeden život nestačí
4. Klub zabijáků
5. Znovu já
6. Prozření
7. Osmý příchod syna
8. Poslední paní Parrishová
9. Skoncovat s Eddym B. 
10. Co zbylo z mojí sestry


11. Sůl do rány
12. Do posledního dechu
13. Jutta
14. Útěk
15. Za jasné noci 
16. Jepice
17. Už mě vidíš?
18. Johana
19. Volavka
20. Chlapec, který přežil pochod smrti


21. Madona z hor
22. Deník uštvané matky
23. Stíny nad zálivem
24. Profesionálka a jiné povídky
25. Na co Alice zapomněla
26. Bez duše
27. Moje dětství na draka
28. Hana
29. Můj psí život 2
30. Dědictví maorského náčelníka


31. Ještě můžu vzlétnout...
32. Tak to je, tak to bude
33. V dobrém i zlém
34. Léto divokých květin
35. Nikomu by neublížil
36. Ztichlý dům
37. Dopis
38. Temné říční proudy
39. Chladnokrevně
40. Kavárna v Kodani


41. Už teď jsi mrtvá
42. Host
43. Strach
44. Návod k použití lásky



16 komentářů:

  1. Budu držet palce ať se výzva podaří splnit. :) Já jsem si také dala 50 knih. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Já si také zvolila 50 knih. Loni jsem svoji výzvu přesáhla o 18, tak jsem navyšovala. Přeji dobrou volbu na knihy a ať ji splníš na jedničku :)

    OdpovědětVymazat
  3. ja bych chtela 65 :-) a tobe drzim palce .-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je pěkné číslo, taky držím palečky a díky :)

      Vymazat
  4. Tahle výzva vypadá skvěle :) Já bych si ale musela dát tak 20 knížek, jinak by to pro mne bylo hrozně nereálné a nechtělo by se mi do toho :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  5. Držím s výzvou palce. Já se jí vlastně neúčastním, přestože se mi líbí, ale já jedu jen tu na Goodreads a to mi stačí, je to tam pro mě snadné sledovat :) Dala jsem si letos 70, což pro mě výzva opravdu je, tak uvidím, co z toho bude :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to mám na Goodreads navolené, ale je fakt, že tam zas já ani moc nechodím :) Tak ať se daří, Kristý, věřím, že výzvu pokoříš :)

      Vymazat
  6. Tahle výzva má mezi blogery opravdový úspěch, ty ikonky jsou fakt krásné, ale já, stejně jako Týna, jedu jen tu goodreadsovou, kam chodím pravidelně a přehledně se mi to sleduje, vím, že bych byla líná/zapomínala to do této zapisovat :)
    Každopádně, moc držím palce, ať ti plány vyjdou :)

    OdpovědětVymazat
  7. Šáry ale i tak skvělé!!!! Já jsem vloni totálně propadla, výzva 60, přečteno 26 :(, no co se dá dělat, někdy se nedaří, tak doufám, že příští rok bude lepší :) :)

    OdpovědětVymazat
  8. Držím palce Šári. :-) Já jsem si vloni dala 70knih, přečetla jsem jich 89, takže jsem si letos dala 80 knih, tak doufám, že se mi to opět povede. :-) :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Tý jo, překvapilo mě, že máš "jen" o 4 víc než já :)
    Já si na rok 2018 dala cíl 30 a přečetla nakonec čtyřicet. :-O
    Tak jsem si zvolila číslo 40 pro letošní rok - tak jsem na sebe zvědavá!

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkné číslo :) Výzvy se taky účastním, minulý rok jsem si dala 60 knih a o jednu to nestihla. Letos už to vidím trochu reálněji a dávám si 50 :) Tak přeji spoustu krásných přečtených knih :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥