úterý 31. října 2017

Knižní přírůstky – říjen #4

Krásné odpoledne, milí knihomolové :)

Dnes mám pro vás článek s posledními přírůstky měsíce října. Ne, že bych si je pořídila naposledy, ale ještě jsem vám je nějak nestačila ukázat. Tentokrát je to jeden recenzáček a tři knihy z Levných knih.


Byl jsem nechtěné dítě beze jména jsem dostala od samotného autora a jsem za to moc ráda. Knihu jsem totiž zaregistrovala už při sepisování říjnových novinek a zaujala mě. Příběh jsem už přečetla a recenzi můžete najít zde.

Byl jsem nechtěné dítě beze jména – Petr Hroch Binder
Skutečný příběh dítěte, které se nemělo narodit. Přesto se za dramatických okolností předčasně narodilo, bylo odloženo a čekalo na nové rodiče. Jak vnímá svět novorozenec, který si uvědomuje nespravedlnost a touží po lásce? Jaké vzpomínky si přináší z lůna cizí ženy? Kolik potenciálních rodičů musí odejít, aby přišli ti praví a skuteční? Kdy konečně získá svoje jméno.



A další tři krásky mám tedy z LK. Objevila jsem tam od Alpressu více knih, ale tyto tři mě zaujaly nejvíc.


Uprostřed ráje – Laura Walden
Grace cestuje na Nový Zéland za svou láskou a také proto, aby se setkala s bioložkou Suzan. Ta jí postupně vypráví tragický příběh své rodiny, líčí nešťastnou událost, po níž má zjizvený obličej. Také Grace skrývá svá tajemství, jejichž odhalení na sebe nenechají dlouho čekat.


Od Laury Walden jsem před pár týdny přečetla svou první knihu, takže na další jsem určitě zvědavá.

V náruči nepřítele – Mary Higgins Clarková
Laura má za sebou otřesný zážitek - jako čtyřletou ji unesli a další dva roky věznili a zneužívali. Následky těch hrůzostrašných let se projevují v podobě zvláštní psychické poruchy: Laura se čas od času chová jako jiná osobnost a své chování si nepamatuje. Jednoho dne se ocitne v podezření, že zabila svého profesora, kterému údajně psala milostné dopisy. Laura vinu popírá, proti ní však svědčí množství důkazů.


Tuto autorku chci už hodně dlouho vyzkoušet.

Věř ve svého boha – Sidney Sheldon
Autor mistrně rozvíjí nevšední příběh čtyř žen, které se před nepřátelským světem a svou minulostí uchýlily do bezpečí klášterních zdí. Klášter je však surově přepaden. Jen těmto čtyřem dívkám se za dramatických okolností podaří uprchnout. Při vyčerpávajícím a nebezpečném putování v doprovodu baskických povstalců prožijí hrůzné okamžiky a strádání, které osudy všech dívek naprosto změní.


Zaujala vás některá z knih z dnešního článku? Dejte mi vědět do komentářů.

Mějte se moc krásně a čtěte.

Vaše Šárka ♥

4 komentáře:

Děkuji za tvůj komentář ♥