pátek 22. září 2017

RECENZE – Dopisy, které nikdo nečetl

Originální název: Letters to the Lost
Autorka: Iona Grey
Překlad: Milena Hordinová
Nakladatelství: Fragment
Rok vydání v ČR: 2017
Počet stran: 440
ISBN: 9788025332641

Anotace:
Píše se rok 1943 a v nálety zničeném Londýně se setkávají dva mladí lidé: nešťastně vdaná Stella a pilot amerického letectva Dan. Ve dnech, kdy si nikdo není jistý tím, co bude zítra, se do sebe bezhlavě zamilují. Chvíle, kdy spolu mohou být šťastní, však trvají jen krátce. Dan odchází bojovat, ale slibuje, že se pro Stellu po válce vrátí. O sedmdesát let později vhazuje Dan do schránky poslední dopis. Jeden z mnoha, který Stelle poslal na adresu místa, kde spolu měli po válce začít žít, a na které mu nikdy neodpověděla. Otevírá ho však Jess, mladá dívka, která v opuštěném domě hledá úkryt před svým násilnickým přítelem. Když si přečte Danovy nádherné dopisy, rozhodne se, že se ho pokusí vyhledat a pomůže mu jeho ztracenou lásku najít…

Recenzi jsem psala pro Literární kavárnu Buxu a najdete ji tedy ZDE.



Hodnocení: 95%

Za poskytnutí recenzního výtisku  velmi děkuji internetovému knižnímu obchodu Bux.cz. Knihu zde můžete zakoupit.

8 komentářů:

  1. Na tuhle knihu jsi mě naprosto neskutečně nalákala, Šári, brzy si ji pořídím! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, Kristý a určitě knížka stojí za přečtení, je úžasná :)

      Vymazat
  2. Já o této knize četla tolik pozitivního, že ji rozhodně chci. Ještě ji nemám, ale budu mít :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Děsí mě ta tlouška, ale nadruhou stranu jsem četla tolik lákavých recenzí, že to vypadá, že neodolám a stejně si ji přečtu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, počtu stránek se vůbec neboj, kniha se čte krásně :)

      Vymazat
  4. Ahoj, pěkná recenze. Po tolika skvělých ohlasech na knihu je mi jasné, že si knihu prostě potřebuju koupit ale hlavně také přečíst! A to co nejdříve. Délky příběhu se vůbec nebojím, ta je přesně pro mě - mám ráda dlouhé příběhy. Skvělá recenze i blog! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu a knížku vážně doporučuji, je nádherná :)

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥