pondělí 5. února 2018

Poprvé jsem otevřela – Znovu já

Krásné pondělní odpoledne, milí přátelé :)

Včera jsem sáhla po nové knize a tentokrát volba padla na Gayle Formanovou a její nejnovější knihu Znovu já. Od autorky jsem četla Jestli zůstanu a z toho jsem úplně nadšená nebyla, mnohem víc se mi líbilo filmové zpracování. Přesto jsem si řekla, že novou knihu od Gayle vyzkouším a myslím, že jsem nešlápla vedle. Zatím mám za sebou asi 130 stran, čte se mi moc pěkně a baví mě.


Anotace:
Přemýšleli jste někdy nad tím, že byste namísto každodenních povinností odjeli pátrat po své rodinné historii? Snili jste někdy o tom, že byste nastoupili do vlaku jedoucího kamkoliv, kde nikdo nevyžaduje vaši neustálou pozornost? Pro Maribeth Kleinovou, úspěšnou matku, manželku a redaktorku časopisu, je to jediné řešení. Poté, co jí tělo vypoví službu a diagnóza zní infarkt, a poté, co při následném zotavování shledává, že navzdory jejímu zdravotnímu stavu na ni nejbližší okolí stále klade vysoké nároky, si sbalí jen to nejnutnější a uteče z domova v New Yorku do Pittsburghu, kde začne pátrat po své biologické matce. Daleko od svého předchozího života a s pomocí nových přátel se Maribeth konečně na chvíli „zastaví“ a snaží se znovu nalézt životní stabilitu a cestu ke svému dřívějšímu, na pohled spokojenému životu.




Kniha vyšla loni v nakladatelství Grada a má 328 stran.

Četli jste knihu? Nebo nějakou jinou od autorky? Co jste na ni říkali? Určitě mi napište.

Mějte se krásně...

Vaše Šárka ♥

6 komentářů:

  1. Od autorky jsem četla knihu Zůstaň se mnou a nebyla vůbec špatné. Když tahle kniha vycházela, uvažovala jsem o ní a nakonec na ni nějak pozapomněla. Díky za připomenutí. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně nafocené! :-) O knize ani autorce toho moc nevím, ale má krásnou obálku. Těším se na recenzi. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle jde trochu mimo mě, úplně mě to neláká, nicméně těším se na finální recenzi, jako vždycky, Šári <3 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kristý, já jsem si tu zběsilou jízdu Klubu teď moc ráda vykompenzovala pomalejším příběhem :)) Měj se krásně :)

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥