neděle 18. června 2017

Můj blog oslavil druhé narozeniny ♥


Přeji vám všem nádhernou neděli, moji milí čtenáři :)

Uteklo to jako voda a můj blog 10. června oslavil druhé narozeniny. Než jsem si blog založila, neměla jsem o nějaké blogosféře, blogování, blozích a booktubu ani potuchy. Měla jsem nejprve FB stránku, ale protože jsem chtěla o přečtených knihách více psát, nakonec jsem se odhodlala založit si blog. A nyní, po dvou letech od založení, má blog 144 pravidelných čtenářů. Mám z toho čísla velikou radost. Protože bez vás, čtenářů, by blog neměl přece vůbec smysl. Takže já vám za ty dva roky moc a moc děkuji a doufám, že se blogu bude dál dařit jako dosud. Psaní mě baví stále, jen teď bojuji s časem, takže i to čtení je slabší, ale je to zase určité období, kdy je víc starostí, práce, a časem se to změní a zlepší a budu pro vás opět větší studnicí knižní inspirace.

Díky blogu jsem se také dozvěděla o existenci Světa knihy, který jsem dvakrát nadšeně navštívila. Poznala jsem spoustu skvělých lidí, ať třeba jen přes internet nebo osobně. A to je opravdu k nezaplacení. Získala jsem několik knižních spoluprací. Některé jsou skvělé a hodlám v nich pokračovat i nadále, jiné jsou třeba jednorázové a nebo mě prostě neosloví podmínky a tudíž v nich setrvávat nechci. Jiné spolupráce skončily dřív, než vlastně začaly, což jsem vůbec nepochopila. Proč vás někdo osloví a potom vlastně nejspíš nemá zájem, a už se vůbec neozve? Takový přístup mi přijde obzvlášť trapný a nepochopitelný.

Postupem času jsem ale i já sama zjistila, že čtu již několik měsíců jen a pouze recenzní výtisky a mé knihy leží doma ladem. Takže momentálně další spolupráce nevyhledávám a i odmítám. Občas mám totiž pocit, že to čtení na termín mě už hodně svazuje a vlastně netěší. Navíc jedu neustále ve skluzu, protože jak se do něj člověk jednou dostane, špatně se to vrací do normálu, navíc, když je času stále stejně málo a možná ještě míň. Takže až se vyhrabu z té skluzové hromádky, která stále pár kousků čítá, ale úspěšně se zmenšuje, hodlám spolupráce velmi výrazně omezit. Vlastně už je omezuji :) A věřím, že se mi i vrátí větší chuť do čtení. V knihovničce mám zástupy knih, které čekají a volají si o přečtení. Takže rozhodně budu mít z čeho vybírat a o čem psát na blog a čím vás inspirovat. Moc velkou radost mi třeba dělá zjištění, že si někdo díky mému článku přečetl tu konkrétní knihu a byl z ní nadšený. To je jistě moc příjemné a motivující pro každého blogera.


Blog mi vyhovuje i z toho důvodu, že strašně rychle zapomínám děj přečtených knih. Díky svým amatérským recenzím si alespoň kdykoliv můžu knihy připomenout, podívat se, o čem byly, byť už je třeba ani doma nemám. A za to jsem strašně ráda.

Díky knižní blogosféře jsem se také já sama inspirovala spoustou krásných knih, o kterých bych neměla ani tušení. 

Ještě jednou bych vám chtěla ze srdce poděkovat za vaši přízeň a budu doufat, že se na můj blog budete dál rádi vracet. A protože vy mi dáváte svými lajky, komentáři a celkově zpětnou vazbou chuť do dalšího psaní, ráda bych i já dala vám něco na oplátku. Ano, čeká vás soutěž a to začátkem července. A dva výherci se budou moci radovat z krásných knih :)

Takže dnes ještě jednou veliké díky, mějte se nádherně a čtěte :)

Vaše Šárka ♥

30 komentářů:

  1. Krásné blogové narozeniny :-) Hlavně ať Tě stále baví nejen čtení, ale také psaní. A samozřejmě šťastnou ruku při výběru knih ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju ke dvouletému výročí. :)) Přeji ať ti vydrží stejné nadšení a nasazení jako doposud a u můžu tě ujistit, že ve mně máš věrného čtenáře... :))

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko, krásne narodeniny!! Som veľmi rada, že sa Ti s blogom takto darí!! <3 :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dva roky, to už je pěkné číslo :) ať se daří i nadále!

    OdpovědětVymazat
  5. mluvis mi z duse ve vice ohledech :-) spoluprace mam rada, ale neni nad to cist volne bez zavazku, kdy chci a co chci... :-)

    kazdopadne pokracuj v tom co delas, delas to vyborne a preji ti jeste spoustu dalsich let :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ráda se při výběru knih nechávám inspirovat tipem a proto jsem ráda, že tvůj blog Šárko je plný knih. Ať se tvému blogu stále daří a piš o knížkách dále.
    Zamyslela jsem se na tím, jak píšeš, že tě čtení na "zakázku" už tolik nebaví a jsi ve skluzu. Asi bych na tom byla podobně :o))).
    Ála

    OdpovědětVymazat
  7. Gratulujem k takému míľniku :) Ja mám tiež blog už viac ako 2 roky, no v istých obdobiach som tam neprispievala tak často, ale teraz sa to snažím napraviť :) Veľa energie aj do dalšieho blogovania a veľa dobrých kníh! :) Pekný večer!

    OdpovědětVymazat
  8. K blogovým narozeninám moc gratuluji. Přeji hodně zdaru a dobrou volbu na knihy.
    Nedávno jsem zrovna dumala nad tím, že tvůj blog jsem četla jeden z prvních, ještě v době, než jsem vůbec já zkusila (po pobídce kamarádky) a začala sama psát ten svůj.)

    OdpovědětVymazat
  9. Také gratuluji!!! Tvůj blog mě inspiroval k založení toho mého a byl také prvním, který jsem objevila. Je super a moc mě baví číst tvé články. Tak Šári jen tak dál a přeji mnoho úspěchů :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Sarko, ja se take pridavam ke gratulantum a i kdyz ted na svuj blog nic nepridavam, tak na ten tvuj se vzdy rada mrknu.Tesim se na dalsi prispevky a preji hodne uspechu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji moc a jsem ráda, že jsem tě te´d potkala alepsoň na instagramu :)

      Vymazat
  11. Tak všechno nejlepší :-D. Já ti ani nevím, kdy přesně jsem blog založila :-D. Musím to zjistit, ale asi jsem už druhé narozky prošvihla :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, děkuju, určitě už jsi dva roky měla, protože já se inspirovala u tebe. A extra tobě děkuju za pomoc v začátcích :)♥

      Vymazat
  12. Moc vám všem děkuji za krásné, milé komentáře, neumíte si představit, jak moje srdíčko plesá :) Díííííííky ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  13. Velká gratulace! Skvělý blog, ráda nakukuji, mnohokrát jsem se inspirovala a jelikož pracuji ve školství a blíží se prázdniny, bude snad konečně více času na čtení. I díky tomuto blogu je můj seznam potenciálních knih k četbě opravdu dlouhý :). Šárko, přeji ať Tě i nadále baví čtení, psaní, komunikace se čtenáři a kéž zažíváš krásné dny nejen s blogem. Z

    OdpovědětVymazat
  14. Šári, moc gratuluji a těším se na Tvé další blogovací roky! :) Moc dobře víš, že Tvůj blog patří k mým srdcovým, takže Ti přeji, ať se Ti daří, ať čteš samé krásné knihy a ať máš z tohohle knižního světa spoustu a spoustu radosti! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Gratuluji a přeji mnoho nových čtenářů. Moc mě baví číst recenze na knihy, které jsem taky četla. Ráda zjišťuji názory na stejnou věc :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥