čtvrtek 18. května 2017

Můj knižní tip #12

Krásný slunečný den vám všem, milí knihomolové :)

Máte rádi opravdu krvavou četbu? Četli jste Dvojitý kříž, Popravčího nebo třeba Nočního lovce? Patří Chris Carter mezi vaše oblíbené autory? Potom si určitě nenecháte ujít osmý díl série s detektivem Hunterem, který ponese název Hovor se smrtí.

Anotace:
Losangeleští detektivové Hunter a Garcia se při vyšetřování nového případu ocitnou na horské dráze zla. Pronásledují predátora, který hledá v ulicích a na sociálních sítích oběti, dráždí je anonymními zprávami a živí se jejich strachem. přední záložka: Po náročném týdnu se Tanya Kaitilinová těší na odpočinkový večer doma. Když vyjde ze sprchy, uslyší zvonit mobil. Požadavek na videohovor přichází od její nejlepší přítelkyně Karen Wardové. Tanya hovor přijme a noční můra začíná.
Karen je s roubíkem v ústech připoutaná k židli v obývacím pokoji svého bytu. Jestliže Tanya hovor přeruší nebo odvrátí pohled od kamery, bude příště na řadě ona, slibuje hluboký chraplavý démonický hlas na druhém konci linky. A pokud Tanya neodpoví pravdivě na jeho otázku, on její přítelkyni Karen brutálně zavraždí. Jenže vyděšená Tanya si správnou odpověď nevybaví.



Kniha vyjde začátkem června u nakladatelství BB/art a měla by mít 344 stran.

Já jsem zatím četla pouze první díl série Dvojitý kříž a byla jsem nadšená. Popravčí tak už čeká na polici a určitě hodlám v sérii dál pokračovat.

Zde najdete, kde knihu objednat nejlevněji.

Mějte se krásně a čtěte...

Vaše Šárka ♥

10 komentářů:

  1. Už dlouho si chci od Cartera něco přečíst, tak snad se k tomu brzy dostanu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že jsem pozadu, první díl jsem ještě nečetla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zatím jen ten první, ale druhý už čeká. Moc knih a málo času :))

      Vymazat
  3. Já jsem ostuda, mám od něho doma asi dvě knihy a ještě jsem do nich ani nekoukla, ale nějak se bojím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Píše výborně, neboj :)) Já taky nejsem na ty hodně drsné knihy, proto jsem si například zatím stále nepořídila Bílé kosti, ale do Dvojitého kříže jsem se nechala uvrtat a nelituji. Píše vážně skvěle :)

      Vymazat
  4. První díl byl pecka a určitě budu pokračovat. Nevýhodu ovšem spatřuju v rychle se tenčících zásobách u knihkupců...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, budu je muset pro jistotu nakoupit do zásoby :))

      Vymazat
  5. Nedávno jsem pořídila první díl a jakmile bude v létě čas, vrhám se na čtení a věřím, že budu nakupovat celou sérii :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dvojitý kříž je vážně skvělý, určitě se ti bude líbit :)

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥