čtvrtek 5. ledna 2017

Knižní výzva 2017

Zdravím vás všechny dnes ještě jednou :)

Letos mám opravdu skluz, ale rozhodně se opět chci zapojit do knižní výzvy u Ells z blogu Svět nadpřirozena. Loni jsem se zúčastnila poprvé, výzvu jsem nejenom splnila, ale i přesáhla. Číslo však navyšovat nebudu a zůstanu u šedesátky jako loni. Nastoupila jsem totiž konečně do práce, takže času na knihy bude jistě méně.
Jiných knižních výzev se neúčastním, možná něco málo splním z výzvy na databázi knih, ale určitě ji nesplním celou. Ani loni se mi to nezdařilo. U této výzvy u Ells je fajn, že můžete číst kdykoliv a cokoliv.

Má knižní výzva pro rok 2017... 60 knih


1. Dívka o půlnoci – Katarzyna Bonda
2. Dopis do ticha – Zdeněk Hanka
3. Dívka v ledu – Robert Bryndza
4. Černooké Zuzany – Julia Heaberlin
5. Pod vodou – James Marrison
6. Voňavé (na)dělení – Blanka Hošková
7. Deník fejsbukové matky pokračuje – Lucie Nachtigallová
8. V mlze – Caroline Eriksson
9. Smrt v zádech – Harlan Coben
10. Jaro v Kartágu – Václav Václavovič Michalskij


11. Ďábelské hry – Angela Marsons
12. Panenka – Věra Kadlecová
13. Zpěv Maora – Emma Temple
14. Návraty domů – Debbie Macomber
15. Tam, kde ji našli – Kimberly McCreight
16. Čas zapomnění – Sharon Guskin
17. Všichni jsme utkáni z hvězd – Rowan Coleman
18. Boj se tmy – Becky Masterman
19. Manželé odvedle – Shari Lapena
20. Noční lov – Robert Bryndza


21. Svítání – Virginia C. Andrews
22. Jákobovy barvy – Lindsay Hawdon
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.


31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.


41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.


51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.


Také se účastníte knižní výzvy? Potom vám přeji hodně úspěchů při jejím plnění a šťastnou ruku při výběru knih. 

Šárka ♥



16 komentářů:

  1. Účastním se - letos poprvé, a zvolila jsem si přesně polovinu co ty. Ale ikonka k šedesátce knih se mi líbila asi ze všech nejvíc :-)
    Držím palce při plnění :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji a taky přeji, ať se daří :) A hlavně štěstí na pěkné knihy :)

      Vymazat
  2. Já se do žádné výzvy zapojit neplánuji, ale chci si sepsat vlastní knižní předsevzetí :)
    Ať máš i v roce 2017 šťastnou ruku při výběru čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Leni :) Mně u této výzvy vyhovuje, že není nijak tematicky omezená a podobně. Takže můžu číst, co chci :)

      Vymazat
  3. Tak držím palce, Šári, ať máš šťastnou ruku na samé krásné knihy a ať se Ti plnění výzvy daří. taky ať se daří v práci a ať jsi spokojená :) Já se i letos držím výzvy na goodreads, kterou jsem si navýšila z loňských 43 (překonala jsem to) na 52, tak snad se to povede :) Měj se moc krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kristýnko, tak ať se nám daří a máme štěstí při výběru knih :)

      Vymazat
  4. Držím palce! Jak víš, tak se letos také účastním a pokouším se vyhrát nad nedostatkem času... Asi jako většina znáš! ;-)
    Ať se daří, přeji spoustu krásných knih a mnoho pracovních úspěchů. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Soňo :) Jojo, boj s časem bude asi neustálý :)

      Vymazat
  5. Držím palce, já se tké připojuju k této výzvě a navíc ještě na Databázi knih, ta se mi líbila asi nejvíce :)
    Katy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a taky držím palce, ať se daří :)

      Vymazat
  6. Teda, 60 knih je slušná meta! Já si dala letos jako metu přečtených knih 30, bohužel s prací a školou tolik času, kolik bych na čtení chtěla, nemám. Zkusím být letos i úspěšnější ve Čtenářské výzvě 2017, témata se mi zdají jednodušší než loni, už jsem si pod ně zařadila několik knih, které mám doma a chystám se na ně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Loni se mi z 60ti podařilo přesáhnout na 81, ale letos to tak růžově nevidím. Každopádně nejdůležitější je šťastný výběr :) Tak ať ho máme :)

      Vymazat
  7. Já se letos také zapojila, je to vlastně moje poprvé :D Zvolila jsem si 40 knih, tak snad se povede. Každopádně držím palěčky, ať se výzva povede! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Budu držet palce, já si výzvu na goodreads nastavila na 70, abych se hecla, mým doposud nejlepším výkonem je 65 právě z roku 2016, tak uvidíme, lámat přes koleno to nebudu :) Na databázi taky plním, ale způsobem, že když se mi přečtená kniha zrovna trefí do nějaké kategorie - odškrtnu, nečtu knihy cíleně do výzvy, z té loňské jsem splnila 80%, aniž bych se snažila, což považuju za úspěch :)
    Měj se krásně a ať se ti do rukou dostanou samé krásné knihy ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, na databázi jsem to měla přesně tak, odškrtávala jsem, pokud se hodila, mám myslím 75%. Tak uvidím letos :) Ale to nijak nehrotím :) Tak ať se nám daří a vybojujeme trochu volného času navíc :)

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥