čtvrtek 5. ledna 2017

Knižní výzva 2017

Zdravím vás všechny dnes ještě jednou :)

Letos mám opravdu skluz, ale rozhodně se opět chci zapojit do knižní výzvy u Ells z blogu Svět nadpřirozena. Loni jsem se zúčastnila poprvé, výzvu jsem nejenom splnila, ale i přesáhla. Číslo však navyšovat nebudu a zůstanu u šedesátky jako loni. Nastoupila jsem totiž konečně do práce, takže času na knihy bude jistě méně.
Jiných knižních výzev se neúčastním, možná něco málo splním z výzvy na databázi knih, ale určitě ji nesplním celou. Ani loni se mi to nezdařilo. U této výzvy u Ells je fajn, že můžete číst kdykoliv a cokoliv.

Má knižní výzva pro rok 2017... 60 knih


1. Dívka o půlnoci – Katarzyna Bonda
2. Dopis do ticha – Zdeněk Hanka
3. Dívka v ledu – Robert Bryndza
4. Černooké Zuzany – Julia Heaberlin
5. Pod vodou – James Marrison
6. Voňavé (na)dělení – Blanka Hošková
7. Deník fejsbukové matky pokračuje – Lucie Nachtigallová
8. V mlze – Caroline Eriksson
9. Smrt v zádech – Harlan Coben
10. Jaro v Kartágu – Václav Václavovič Michalskij


11. Ďábelské hry – Angela Marsons
12. Panenka – Věra Kadlecová
13. Zpěv Maora – Emma Temple
14. Návraty domů – Debbie Macomber
15. Tam, kde ji našli – Kimberly McCreight
16. Čas zapomnění – Sharon Guskin
17. Všichni jsme utkáni z hvězd – Rowan Coleman
18. Boj se tmy – Becky Masterman
19. Manželé odvedle – Shari Lapena
20. Noční lov – Robert Bryndza


21. Svítání – Virginia C. Andrews
22. Jákobovy barvy – Lindsay Hawdon
23. Tajemství hřbitova Crossbones – Kate Rhodes
24. Naše paní doktorka – Meredith Appleyard
25. Anna zachraňuje svět – Michaela Štěchová
26. Moje všechno – Katie Marsh
27. Znesvětitel – Paul Finch
28. Do tmy – Anna Bolavá
29. Poslední výročí – Liane Moriarty
30. Psí poslání – W. B. Cameron


31. Má ji rád, nemá ji rád – S. J. Bolton
32. Můj život v jeho tlapkách – W. Hilling
33. Vina – Věra Kadlecová
34. Lizucha – Lenka Juráčková
35. Poháry touhy – Markéta Harasimová
36. Zmizelý – C. L. Taylor
37. Dopisy, které nikdo nečetl – I. Grey
38. Znamení osudu – L. Walden
39. Tichá modlitba – A. Marsons
40. Sbor chilburských dam – J. Ryan


41. Budu vším, čím mě chceš mít – M. Mejia
42. Pochopíš, až budeš velká – Virginie Grimaldi
43. Slibuji ti, Annabelle – Tamara McKinley
44. Byl jsem nechtěné dítě beze jména – Petr hroch Binder
45. Střípek malachitu – Zdeněk Hanka
46. Dítě – Fiona Barton
47. Měla jsi vůbec někdy rodinu? – Bill Clegg
48. Temné hlubiny – Robert Bryndza
49. Prokletí – Maurizio de Giovanni
50. Léto plné neskutečných věcí – Rowan Coleman


51. Myšák Očko – Šárka Svobodová
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.


Také se účastníte knižní výzvy? Potom vám přeji hodně úspěchů při jejím plnění a šťastnou ruku při výběru knih. 

Šárka ♥


Tak bohužel v roce 2017 nesplněno o devět knih. Ale co, svět se neboří, hlavně že nás baví číst.

17 komentářů:

  1. Účastním se - letos poprvé, a zvolila jsem si přesně polovinu co ty. Ale ikonka k šedesátce knih se mi líbila asi ze všech nejvíc :-)
    Držím palce při plnění :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji a taky přeji, ať se daří :) A hlavně štěstí na pěkné knihy :)

      Vymazat
  2. Já se do žádné výzvy zapojit neplánuji, ale chci si sepsat vlastní knižní předsevzetí :)
    Ať máš i v roce 2017 šťastnou ruku při výběru čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Leni :) Mně u této výzvy vyhovuje, že není nijak tematicky omezená a podobně. Takže můžu číst, co chci :)

      Vymazat
  3. Tak držím palce, Šári, ať máš šťastnou ruku na samé krásné knihy a ať se Ti plnění výzvy daří. taky ať se daří v práci a ať jsi spokojená :) Já se i letos držím výzvy na goodreads, kterou jsem si navýšila z loňských 43 (překonala jsem to) na 52, tak snad se to povede :) Měj se moc krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kristýnko, tak ať se nám daří a máme štěstí při výběru knih :)

      Vymazat
  4. Držím palce! Jak víš, tak se letos také účastním a pokouším se vyhrát nad nedostatkem času... Asi jako většina znáš! ;-)
    Ať se daří, přeji spoustu krásných knih a mnoho pracovních úspěchů. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Soňo :) Jojo, boj s časem bude asi neustálý :)

      Vymazat
  5. Držím palce, já se tké připojuju k této výzvě a navíc ještě na Databázi knih, ta se mi líbila asi nejvíce :)
    Katy

    OdpovědětVymazat
  6. Teda, 60 knih je slušná meta! Já si dala letos jako metu přečtených knih 30, bohužel s prací a školou tolik času, kolik bych na čtení chtěla, nemám. Zkusím být letos i úspěšnější ve Čtenářské výzvě 2017, témata se mi zdají jednodušší než loni, už jsem si pod ně zařadila několik knih, které mám doma a chystám se na ně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Loni se mi z 60ti podařilo přesáhnout na 81, ale letos to tak růžově nevidím. Každopádně nejdůležitější je šťastný výběr :) Tak ať ho máme :)

      Vymazat
  7. Já se letos také zapojila, je to vlastně moje poprvé :D Zvolila jsem si 40 knih, tak snad se povede. Každopádně držím palěčky, ať se výzva povede! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Budu držet palce, já si výzvu na goodreads nastavila na 70, abych se hecla, mým doposud nejlepším výkonem je 65 právě z roku 2016, tak uvidíme, lámat přes koleno to nebudu :) Na databázi taky plním, ale způsobem, že když se mi přečtená kniha zrovna trefí do nějaké kategorie - odškrtnu, nečtu knihy cíleně do výzvy, z té loňské jsem splnila 80%, aniž bych se snažila, což považuju za úspěch :)
    Měj se krásně a ať se ti do rukou dostanou samé krásné knihy ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, na databázi jsem to měla přesně tak, odškrtávala jsem, pokud se hodila, mám myslím 75%. Tak uvidím letos :) Ale to nijak nehrotím :) Tak ať se nám daří a vybojujeme trochu volného času navíc :)

      Vymazat
  9. Docela dobré čtení na tajneknihy cz sekce Literatura faktu /drsné/ nebo sekce Historie - Dějiny České i jako dárek pod stromek-jako ebook. Krásne Vánoce 2017 všem

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥