pondělí 31. října 2016

Můj knižní tip #39

Přeji vám hodně pozdní, ale stále ještě pondělní večer :)

Než se zavrtám pod peřinu s Vdovou od Fiony Barton, mám pro vás nový knižní tip. Tentokrát jsem objevila jeden psychologický román. Bohužel bude asi kniha k mání už jen někde na bazarech nebo v knihovnách. Jde o knihu Maeve Binchy s názvem Tajemné jezero.

Anotace:
Psychologický román z prostředí malého irského městečka vypráví o vnitřním dramatu ženy, která se rozhodla zpřetrhat svazky s rodinou.
Manželka místního lékárníka, matka dvou dětí, kterou zklamalo manželství a cítí se deptaná maloměstským prostředím, využije nečekané náhody a tragické záměny osob a odejde do Londýna. Začíná žít plnohodnotný život s milovaným mužem, ale ztráta dětí na ni doléhá stále silněji a ona nakonec neodolá a po čase naváže kontakt s dcerou. Tím dá do pohybu řadu událostí, které dramaticky ovlivní nejen její vlastní život, ale i osudy jejích blízkých. Kniha dobře vystihuje charaktery postav, velmi působivě kreslí atmosféru irského maloměsta a čtenáře upoutá laskavým porozuměním pro lidské slabosti.

Kniha vyšla v roce 2001 u Knižního klubu a je to pěkná bichlička. Má 636 stran.

Znáte někdo knihu? Četli jste? Pokud ano, napište mi, jestli se vám líbila.

Mějte krásnou dobrou noc :)

Vaše Šárka ♥

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Občas člověk při brouzdání na netu i něco objeví, jen ten seznam je potom čím dál delší :))

      Vymazat
  2. Neznám, ani jsem nečetla, ale vypadá dobře ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zaregistrovala kdysi pouze autorku, ale jinak jsem od ní nic nečetla... zatím :)

      Vymazat
  3. Ta vypadá dobře! A těch stran, to by se to četlo! Díky za tip, opět jde na seznam :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥