čtvrtek 14. července 2016

Knižní přírůstky 46

Přeji vám všem krásný, i když deštivý den :)

Ovšem po těch vedrech mi vůbec nevadí, že venku lije jako z konve. A že se teď opravdu řádně rozpršelo.

Dnes mi k mé velké radosti dorazil recenzní výtisk z nakladatelství Moba. Balíček byl pěkně namočený, ale naštěstí si kráska hověla v bublinkové obálce, takže se jí nic nestalo.



Kniha je nádherná ♥♥♥ Jen posuďte sami. Doufám, že i obsah mě nadchne stejně jako grafické zpracování, z toho jsem totiž opravdu nadšená.


Matčiny dary – Cecilie Enger
Když Ceciliina matka skončí v důsledku zákeřné Alzheimerovy choroby v pečovatelském ústavu, rozhodne se Cecilie dát do pořádku rodný dům. Během úklidu narazí na matčiny úhledně zaznamenané seznamy všech vánočních dárků, které rodina v průběhu čtyř desetiletí nejen darovala, ale také dostala. A ke každému dárku se váže životní příběh nějakého člověka. Tyto seznamy jsou pro Cecilii určitým vodítkem pro sepsání rodinné historie od konce 19. století až po současnost…
Jedinečná kniha, která se stala v Norsku bestsellerem, je úžasnou cestou časem i obrazem jedné neobyčejné rodiny.



Na knížku se opravdu moc těším, hned jak dočtu druhý díl Lásky podle Shakespeara, tak se do ní pustím.




Mějte se moc krásně a určitě využijte tohoto nepříznivého počasí ke čtení nějaké zajímavé knihy :)

Ahoj Šárka ♥


22 komentářů:

  1. To grafické zpracování je opravdu zajímavé. I to téma vypadá lákavě. Počkám si na recenzi a uvidím :)
    Kateřina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že bude dobrá, z grafické stránky se mi moc líbí :)

      Vymazat
  2. Po knížce jsem také pokukovala! Uvidím, co na ní řekneš :) Ať se ti knížka líbí, Šári :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, děkuji, moc se na knížku těším, tak doufám, že se mi bude líbit :)

      Vymazat
  3. To grafické zpracování je úžasné a anotace zní taky dobře. :) Těším se na recenzi. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná kniha vůbec o ni nevím, tak díky za tip. Koukám, že po grafické stránce je kniha opravdu skvělá a ta anotace báječné. Moc se těším na recenzi, protože budu čekat co na ni řekneš nebo spíše co o ni napíšeš. Měj se pěkně a přeji příjemné čtení. :)
    Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Dívala jsem se po ní hodně dlouho před tím, než vyšla. A když byla možnost na Mobě recenzního výtisku, neváhala jsem :)

      Vymazat
  5. Slyšela jsem správně - Vánoce? Tak tu musim mít, i kdybych nechtěla :D Píšu si do seznamu. Děkuji za tip.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný obal, zajímavý námět. Jsem zvědavá na recenzi.

    OdpovědětVymazat
  7. Ja som si podľa obálky pomyslela, že tu asi najskôr pôjde o nejakú knihu s receptami, potom som sa už iba zasmiala nad mojou hlúposťou... :D Čo mi to napadlo? Každopádne, anotácia ma následne samozrejme milo prekvapila. Kniha vyzerá ako veľmi zaujímavé čítanie s naozaj krásnymi ilustráciami. Prajem príjemne čítanie počas týchto dažďových dní, u nás to nie je o nič lepšie. Ale aj dážď je potrebný, že? :) Zatiaľ sa maj pekne. www.abookbae.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Veru :) A máš pravdu, i déšť je potřeba a vůbec mi nevadí, že prší. Alespoň si můžeme zalézt s knihou :)

      Vymazat
  8. Tak na tuhle se taky chystám a už se na ni těším. Jsem zvědavá, jak se bude líbit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem na ni moc zvědavá. Tak snad splní očekávání :)

      Vymazat
  9. taky ji mam a taky se na ni hodne tesim. snad nezklame. a trapne jsem si vubec nevsimla tech obrazku, co tam jsou :-D az ted, kdyz jsem to videla u tebe jsem si je sla prohlednout :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám velká očekávání, tak doufám, že si čtení užijeme :) A vypadá opravdu krásně :)

      Vymazat
  10. Knihu jsem nikde neviděla, ale grafické zpracování je opravdu povedené :)
    Přeji pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, knížka je úžasně graficky vyvedená a doufám, že i obsah bude skvělý :)

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥