úterý 9. února 2016

Můj knižní tip #6 - poprvé ve stylu fotočlánku


Přeji všem krásný večer :)

Dnes vás zdravím už podruhé. Nyní jsem tady s novým knižním tipem pro tento týden. Formát bude od tohoto týdne trošku jiný, bude vždy jedna kniha, kterou vyberu ze své knihovny a kterou jsem ještě nečetla a k ní bude pár fotek. Dnes jsem tedy fotila narychlo, ale chtěla bych si potom na příště s fotkami trošku pohrát. Tak snad se vám nový formát bude líbit a získáte i nějakou inspiraci ke čtení.

Dnes tedy kniha Pohodlné lži od Randy Susan Meyers...

Knížku mám doma už poměrně dlouho. Vyšla v roce 2014 u nakladatelství Ikar. Dívala jsem se teď na databázi a docela mě překvapilo, že má kniha celkem nízké hodnocení. No snad se mi bude líbit a něco příjemného v ní najdu.



Anotace:
Jedno dítě, tři matky, dva otcové, nespočet lží a vynikající psychologický román. Když Tia zjistí, že je těhotná, její ženatý milenec Nathan románek ukončí s tím, že by se měla nechat dítě vzít. To však Tia odmítá. V hrůze, že by jí miminko neustále Nathana připomínalo, dá holčičku k adopci a malá Savannah se dostane do rodiny Petera a Caroline, která sice svou adoptivní dcerku miluje, ale taky jí velmi záleží na její kariéře. Když pak Nathanova manželka jednoho dne objeví v poště dopis se zpáteční adresou Tii, jež jejich rodinu už jednou téměř zničila, obálku otevře. Čeká všechno možné, ale rozhodně ne to, že z obálky vypadnou fotografie malého děvčátka podobného jejímu synovi…


Četli jste někdo Pohodlné lži? Jak se vám líbila? Budu se těšit, pokud mi svoje dojmy napíšete do komentářů.

Mějte se krásně a čtěte :)

Noel ♥

14 komentářů:

  1. Mám jí doma, ale ještě jsem se k ní bohužel nedostala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme na tom stejně. Má to být psychologický román, tak doufám, že to tak opravdu bude. Posunuji ji ve frontě, aby se na ni konečně v bližší době dostalo :)

      Vymazat
  2. O knize jsem slyšela,ale asi nic pro mě :)
    Snad se bude líbit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě zaujala anotace i zařazení do psychologických románů, tak jsem zvědavá, co na ni budu říkat :)

      Vymazat
  3. Super fotky. Takhle ve fotočlánku se mi to líbí víc. :) Knížku bych asi nečetla, ale třeba by se mi zrovna líbila. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, moc děkuji :) Taky se mi někdy stává, že si říkám, tohle určitě ne a potom je to dobré. No uvidím :D

      Vymazat
  4. Za nový formát určitě palec nahoru :) Knížku neznám, ale znám ten pocit, když si koupím nějakou knihu a pak zjistím, že má hodnocení horší, než jsem čekala... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Baru, že se formát líbí :) Já ji kupovala jako novinku, takže asi moc hodnocení zatím nebylo, ale někdy se mi stává, že i nízko hodnocená kniha mě chytne. Záleží, co komu sedne :)

      Vymazat
  5. Nečetla a rozhodně to vypadá zajímavě. Takové eskapády mám ráda :-)


    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě anotace taky zaujala, tak uvidím, co se z příběhu vyklube :)

      Vymazat
  6. Knihu jsem číst chtěl, ale nakonec jsem si ji ani nekoupila. Ani nevím proč. Asi kvůli nějaké recenzi:). Pěkné foto.

    OdpovědětVymazat
  7. Zní to zajímavě...takové ze života :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥