úterý 9. února 2016

Knižní přírůstky 12

Přeji všem krásný den, i když u nás sluníčko začíná zalézat a hrne se obří černý mrak :)

Je úterý a mně přišel další balíček. A to jsem říkala, že rozbalovačky nebudou. Ale vlastně to dodržuji, protože jsem psala, že už nebudu vyzvedávat žádné své objednávky :D A to je pravda.

Dnes mi opět přišel balíček z nakladatelství Omega s recenzními výtisky. Jsem nadšená, blesková práce, včera jsme se domluvili a dnes mám balíček doma.


Ano, jsou to tyto suprové omalovánky. Paráda!!! Už se těším, až se do nich pustím. Nebudu vědět, které dřív :) No... to trošku blafuji... favorita mám a na něj bude první recenze :)


Vybarvování opravdu miluji, uklidním se u toho, na nic nemyslím, maximálně na to, jakou barvu vzít do ruky :) 




Tak to byl ode mě takový krátký rozbalovací příspěvek a ještě večer se objevím s knižním tipem... ode dneška v trochu jiném formátu, jak jsem už trochu naznačila v posledním knižním tipu.

Večer tedy ahoj :)

Noel ♥


14 komentářů:

  1. Už se těším na první obrázky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. :) moc pěkný výběr:) Těším se na recenzi

    OdpovědětVymazat
  3. Omalovánky frčí! :). Krásné :).

    OdpovědětVymazat
  4. Já ještě žádné omalovánky nemám :-( A tak bych je potřebovala, nejvíc ty uklidňující- akreditace v oráci, atestace ve škole....ach jo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak šup do nich, opravdu vyčistí hlavu, člověk na nic nemyslí. Mě to opravdu uklidňuje :)

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Ano, právě jsem dodělala první obrázek z Uklidňujících omalovánek, takže relax proběhl :D

      Vymazat
  6. Nadherne omalovanky, preji pohodove vymalovavani:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Antistresové omalovánky se také chystám pořídit. Lákají mě mandaly nebo Říše divů.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si je pořiďte, je to super relax. Mandaly mám taky ráda a z Říše divů jsem taky několik obrázků viděla a vypadají moc pěkně :)

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥