neděle 13. prosince 2015

Vyhlášení vánoční soutěže


Všechny vás zdravím :)

Mám pro vás takovou krásnou milou zprávičku a sice vyhodnocení soutěže. A to mě baví.

Tentokrát jsem tedy nelosovala já, ale random org. 

A nebudeme to zdržovat.

Do soutěže se vás přihlásilo celkem 22. Což není vůbec špatné a já jsem za toto číslo moc ráda.


Prvního vítěze tedy vybral random takto :)

A pod číslem 12 se skrývá...


Prvním výhercem se tedy stává Marcela Kubíková :) Moc gratuluji :)

Marcela si vybrala knížku Pouto krve.

Do dalšího losování o druhé místo pokračují všichni, kteří si vybrali jinou knihu než Marcela.

A jsou to tito soutěžící:


A random vylosoval...

A pod číslem 14 se skrývá:


A je to Véronicque M., která napsala, že je jí je celkem jedno, jakou knížku vyhraje, ale kdyby opravdu musela volit, tak Michaela Viewegha. Takže za Veronicque letí Andělé všedního dne. Moc gratuluji :)

Oběma vítězkám jdu napsat email a budu čekat, že se mi do 48 hodin ozvete s vaší adresou, abych vám mohla dáreček pod stromeček zaslat :)

Mějte se krásně a zase se někdy u nějaké soutěže setkáme.

Noel ♥


7 komentářů:

Děkuji za tvůj komentář ♥