čtvrtek 24. září 2015

Zářijová výhra

Tak tady dnes mám jeden rozbalovací příspěvek. Kniha mi dorazila už v pondělí, ale neměla jsem čas ji nafotit. Až konečně dnes.

Knížku jsem vyhrála v soutěži nakladatelství Brána a mám z ní velkou radost.


Tak se na ni podíváme...


Je pečlivě zabalená...


A tady je v plné kráse. Kniha je opravdu nádherná. Obálka je matná, což se mi moc líbí. Je prostě úžasná.

Monika Wurmová: Slzy prodaných dívek



Anotace:
Zdánlivě klidný život chudé dívky Malayi z filipínského města Manila převrátí naruby spleť tvrdých ran, které jí uštědří osud: otec alkoholik ji prodává mafii, která obchoduje s bílým masem, a to jen několik dní potom, co ji brutálně znásilní její obdivovatel. Ubohé šestnáctileté děvče potom společně s dalšími vrstevnicemi propašují za katastrofálních podmínek do Dubaje – města snů, kde ji vydraží jako luxusní společnici. Co čeká Malayu v krajině nekonečných možností a zdánlivého bohatství? Detailně popsaná doutnající vášeň a milostné jiskření dodávají knize silný etický i erotický náboj.




Kniha je moc pěkná i vevnitř...


...i bez přebalu.



Znáte knihu? Četli jste? Budu ráda, když mi napíšete, jestli se vám líbila a nebo ji třeba máte ve svém hledáčku.

Krásný den :-)


8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Taky mě láká, tak doufám, že to bude čtivé. Bude to asi dost drsné...

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuji, zatím jsem knihy s podobným tématem nečetla, ale pár už jich doma mám, tak jsem zvědavá, jak mi sednou... včetně této. Ale těším se :-)

      Vymazat
  3. Gratuluji k výhře a budu se těšit na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ale bude to asi hodně dlouho trvat, než se k ní dostanu :-)

      Vymazat
  4. Gratuluji a přeji ti pěkné čtení :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥